loading...

آی تی من

آی تی من

آی تی من
بازدید : 230
/ زمان : 14:10:

دنیای بازاریابی اینترنتی همیشه در حال رشد و تکامل یافتن می باشد. این تغییر متداوم می تواند اغلب برای مطابقت یافتن میانگین تاجران اغراق آمیز و چالش برانگیز باشد. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.
بخش های بسیار زیادی در بازاریابی آنلاین وجود دارد، از وبلاگ نویسی تا بهینه سازی موتورهای جستجو، به همین دلیل برنامه ریزی در ارتباط با آن ممکن است اندکی چالش برانگیز باشد.

در دنیای دیجیتالی که ما زندگی می کنیم، همراه شدن با مفاهیم و ایده های جدید در استراتژی بازاریابی آنلاین یک اجبار است.خبر خوش برای شما این است که با برنامه ریزی و درک مناسب می توانید تجارت تان را با موفقیت رو به رو سازید.

شکست در مطابقت یافتن با سئو و بهینه سازی وب سایت

بهنیه سازی در موتورهای جستجو مفهوم اصلی در بازاریابی آنلاین است و باید در هر مسیری که در این زمینه قدم بر می دارید، مورد ملاحظه قرار بگیرد. سئو و بهینه سازی سایت فراتر از ساخت گروه صحیحی از کلمات و عبارات کلیدی می باشد، اما نیاز دارد تا شما به صورت استراتژیک با این کلمات و عبارات کلیدی در محتواهای وب سایت تان مطاقبت یابید. با تحقیقات کلمات کلیدی و استفاده از ابرازهای آنالیزی در دسترس تان، باید برای شما ساخت کلمات و عبارات کلیدی که مخاطبین مد نظرتان به دنبال آن می باشند، آسان باشد. هر چه در ساخت کلمات کلیدی موثرتر عمل کنید، راحت تر می توانید مشتریان واقعی خود را در دنیای آنلاین بیابید.

استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک بیلبورد

هر سیستم عاملی که شما تجارت تان را در آن می سازید یک فرصتی برای شما محسوب می شود تا برندتان را به دنیا معرفی نمایید. این مورد گفته شد تا شما به یاد داشته باشید که چقدر تبلیغات شما اهمیت دارد. افراد بسیاری این اشتباه را می کنند که صفحات رسانه اجتماعی را می سازند تا لینک هایی را در وب سایت شان پست نمایند و محصولات و سرویس های شان را تبلیغ کنند. رسانه اجتماعی باید یک سیستم عاملی باشد که برای ارتباط کاربران آنلاین به روشی که وب سایت تان نمی تواند، مورد استفاده قرار بگیرد.

شما باید به طور فعالی با فالوورهای تان در ارتباط باشید، محتواهایی مورد علاقه آن ها را پست کنید و در دراز مدت برای آن ها منفعت هایی را فراهم کنید.

اگر صفحات وب سایت شرکت شما هیچی چیزی جز فروش محصولات در بر ندارد، مطمئن باشید که شما نمی توانید برندتان را توسعه و بسط دهید.

نداشتن یک وبلاگ

زمانی که بحث استراتژی های بازاریابی آنلاین می شود، محتوا حرف اول را می زند. این محتواهای جذاب شما می باشد که موجب می گردد تا مشتریان را به تجارت خود جذب کنید. هر چه محتوای بیشتری داشته باشید، بیشتر می توانید تجارت تان را در لیست سایت های قدرتمند قرار دهید.

خیلی از افراد این اشتباه را می کنند که فرض می نمایند که صفحه هوم و یا صفحه درباره ما سایت آن ها برای این که صحبت هایی را ارائه دهند، کافی است. وبلاگ ها به شما اجازه می دهند تا محتوای مربوطه ای را برای برندسازی تان ارائه دارید و می توانید لینک هایی را به وب سایت هایی در این مقالات قرار دهید که دارای مخاطبین بسیار زیادی می باشند.

حتی ارسال پست به صورت هفتگی و ماهانه نیز برای دریافت مخاطبین کافی می باشد، در هر صورت سعی کنید تا برندتان را به این ترتیب قدرت ببخشید و تعداد مشتریان و مخاطبین خود را بالا ببرید.

بازاریابی به صورت تصادفی و احتمالی و بدون برنامه ریزی و اهداف مشخص

هیچ چیز بدتر از بازاریابی بدون برنامه و پلن از پیش نمی باشد. افراد بسیاری به سرعت توسط ساخت و طراحی سایت و قرار دادن محتواهایی به صورت تصادفی در آن، بازاریابی آنلاین خود را شروع می کنند. بدون داشتن برنامه و پلنی از پیش شما به کیفیت کارتان آسیب وارد می زنید و ارزش خود را پایین می آورید.
زمانی که نقشه و با برنامه ریزی را از قبل مشخص می کنید، می توانید اهداف تان را آشکار نمایید، می توانید به این امر دست یابید که مخاطبین موردنظرتان چه کسانی هستند و چه پیام هایی را می خواهید ارسال کنید.

شکست در ارزیابی اجرا و عملکرد

آخرین مورد در این لیست مربوط به شکست در ارزیابی اجرا و عملکرد بازاریابی آنلاین تان می باشد. اگر شما نتایج را بررسی نکنید، چگونه متوجه می شوید که کدام استراتژی بازاریابی برای شما مناسب است؟ بسیار اهمیت دارد تا تلاش های بازاریابی خود را با کمک ابزارهای آنالیزی مورد سنجش قرار دهید و از این رو می توانید مفاهیم و مواردی که برای برند شما بسیار کاربردی است را بیابید. این امر به شما اجازه می دهد تا به تغییراتی را به وجود آورید که مورد نظر مخاطبین مورد هدف تان می باشد.

تمام تلاش خود را برای قدم برداشتن در این زمینه صرف کنید

بازاریابی آنلاین موارد بسیاری را در ارتباط با تجارت و برند شما می گوید. اگر شما تمام تلاش خود را از همان ابتدا روی بهینه سازی بازاریابی آنلاین خود متمرکز سازید، در مقابل تخریب شهرت و محبوبیت خود و تجارت تان ایستادگی می نمایید. اگر هر یک از اشتباهات ذکر شده در این مقاله را مرتکب می شوید، زمان این است که تغییراتی را در روند کاری خود ایجاد کنید و دوباره به ارزش های موجود در تجارت و برند خود فکر کنید. این تغییرات صحیح می تواند تفاوت میان یک تجارت راکد و ساکن را با یک تجارت موفق نشان دهد.

نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

اهمیت طرح توجیهی در کجاست
آی تی من
بازدید : 210
/ زمان : 12:43:

برخلاف اعتقاد خیلی از افراد، برند سازی فراتر از ساخت لوگوهای خاطره انگیز می باشد. برند شما بخشی از درک و ذهنیت مردم از محصولات، دیدگاه و محتواهای شما است. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید .

هر چیزی از لحن صحبت شما در رسانه های اجتماعی گرفته تا طراحی بسته بندی محصولات تان و حتی طراحی سایت تان، روی درک دیگران از برند شما تاثیر می گذارد. برندسازی می تواند میان مشتریانی که از شما خرید می کنند و مشتریانی که از رقیبان تان خرید هایی را انجام می دهند، تفاوت هایی را ایجاد کند.

هویت برند خود را با درک وضعیت فعلی برند خود بهبود دهید. اگر شما دقیقا نمی دانید که هویت فعلی برندتان به چه ترتیب است، در این مقاله هفت سوال وجود دارد که به شما در این زمینه کمک می کند:


1.چرا شرکت شما وجود دارد؟

این سوالی است که شما باید هر روز از خود به عنوان یک سرمایه گذار و یا تاجر بپرسید. چرا باید مردم به شرکت شما توجه کنند؟ چرا باید هر روز از تخت خواب بلند شوید؟

بهترین تجارت ها از روش GOLDEN CIRCLE به عنوان دایره طلایی که توسط SIMON SIENK معرفی شده است پیروی می کنند، آن ها روی چراها و دلایل پشت تجارت تمرکز دارند تا این که چه کاری انجام می دهند و یا چگونه انجام می دهند.

APPLE یکی از شرکت های قدرتمند در دنیا می باشد که از این ذهنیت به کار برده است. به جای این که تبلیغاتی را درباره ویژگی های محصولات خود مهیا کند، APPLE تبلیغاتی را در ارتباط با افرادی می سازد که از این محصولات استفاده می کنند. تنها به تبلیغات معروف آن ها در سال 1997 تحت عنوان "HERE ID TO THE CRAZY ONES" دقت کنید.

تمامی تجارت ها در سراسر دنیا می دانند که آن ها چه چیزهایی را می سازند، اما افراد کمی درک می کنند که چرا برخی سرویس ها و محصولات در این شرکت خارج از مسائل مالی و اقتصادی ساخته و ارائه می شود.

"مردم بر اساس کاری که می کنید اقدام به خرید نمی کنند، بلکه بر اساس این که چرا شما آن کار می کنید، تصمیم به خرید می گیرند."

ساده است، برندسازی شما باید به خوبی با دیدگاه ها و نظریات تان مطابقت داشته و نزدیک باشد.



داستان محصولات و سرویس های شما درباره چیست؟

بسیار اهمیت دارد تا درک کنید که چگونه داستان برندتان را بعد از طراحی سایت بازگو کنید. روایت کردن داستان، یک روش قدرتمند برای ساخت و ایجاد ارتباطاتی با مشتریان تان می باشد. این که افرادی را گرد هم آوریم و آن ها را به تجارت و برندمان مجذوب کنیم، یک امر قدیمی و دیرینه است.

زمانی که داستان تان را تعریف می کنید، بسیار اهمیت دارد تا یک قهرمانی را در داستان شرکت تان داشته باشید، شخصی که همیشه به خاطر شرکت و تجارت شما برنده و موفق است. مردم تنها نمی خواهند بشنوند که چرا شرکت تان را بنا کرده اید، آن ها می خواهند بشنوند که شرکت تان به چه ترتیب به دیگران کمک می کند تا موفق شود.

این داستان یک فرصت عالی برای برجسته نشان دادن داستان های موفقیت آمیزتان در هنگام به اشتراک گذاری دیدگاه های خود با مشتریان می باشد. یکی از مثال های ما در این زمینه، به کارگیری ARED در SUBWAY می باشد، مردی که 200 پوند وزن کم کرد، در حالی که رژیم غذایی را در SUBWAY رعایت می نمود. او برای 15 سال سخنگوی این شرکت شده بود.

به مشریان خود از سال گذشته نگاه بی اندازید و یک تا دو عدد از مطالعات میدانی در ارتباط با داستان های مشتریان تان را که افتخار این را دارند که از شما کمک گرفته اند را جمع آوری کنید. می توانید مطالعات میدانی ما را به عنوان مثال هایی برای شروع کردن در این زمینه بررسی کنید.

چه مشکلاتی از مشتریان تان را حل می کنید؟

همیشه ضروری است که یک قدم به عقب بردارید و دریابید که مشتریان شما با چه مشکلاتی رو به رو هستند.

آیا مواردی وجود دارد که محصول شما در بر ندارد، اما مورد نیاز مشتریان تان می باشد؟ زمانی که بحث حل کردن مشکلات مشتریان می شود، رقیبان تان چه مواردی را در اختیار ندارند و چه ضعف هایی دارند؟

با افزایش شمار مشتریانی که به برندها و محصولات پیش از خرید، به صورت آنلاین دست می یابند، بسیار اهمیت دارد تا تجربه کاربری پایداری را ایجاد کنید.

تا جایی که می توانید درباره رفتارها، نیازها و آرزوهای مشتریان تان اطلاعات کسب کنید و دریابید که چه مشکلاتی دارند که به محصولات و یا تجارت شما رجوع می نمایند. با مشتریان واقعی خود مصاحبه کنید تا دریابید که چگونه می توانید راه حل بهتری را به آن ها ارائه دارید تا به نیازها و خواسته های شان جامه عمل بپوشانید. شما ممکن است شگفت زده شوید که چقدر اهیمت دارد تا اطلاعاتی را در ارتباط با مخاطبین مورد هدف خود، پیش از رقیبان تان به دست آورید.

چرا باید مشتریان به تجارت و تیم شما نسبت به رقیبان تان اعتماد کنند؟

بسیار اهمیت دارد تا درک کنید که شما در برابر چه کسانی هستید، هم چنین درک کنید که چه چیزی شما را از رقیبان تان برجسته تر نگاه می دارد. دیگر شرکت ها ممکن است در برخی زمینه ها ویژگی هایی داشته باشند که شما نیز در آن مهارت دارید، و یا شاید سرویس هایی را ارائه می دارید که هیچ یک از افراد و یا شرکت های دیگر عرضه نمی کند. چه چیزی باعث می شود تا کاربران به جای رقیبان، از شما خرید کنند؟

شما هرگز نمی توانید در همه چیز از رقیبان تان بهتر باشید، اما شرکت شما باید بتواند در برخی موارد از رقیبان تان ممتاز و عالی تر عمل کند. سعی کنید تا آنالیزهای SWOT را برای مشخص کردن این که تجارت تان در چه زمینه هایی نسبت به رقیبان تان بهتر عمل می کند، برگذار و اجرا نمایید.

MCDONALD ادعا ندارد که بهترین چیزبرگر را در بر دارد. آن ها ادعا می کنند که پایدارترین چیزبرگر را در قیمت های مناسبی ارائه می نمایند و به این دلیل است که میلیون ها فرد هر روز به رستوران ها یا فست فود ها MCDONALD رجوع می کنند.

از چه برند هایی الهام می گیرید؟

از کدام برند ها در هنگامی که ابتدا تجارت تان را می سازید، الهام می گیرید؟ آن ها می توانند رقیبان برترتان باشند و یا نام های بزرگی در صنعت های دیگر، شما در هر صورت از آن ها برای شروع تجارت و شرکت خود، الهاماتی را دریافت می کنید.

نگاه کردن به برندهایی که به شما الهام می بخشند، می تواند فاکتوری از ارزش هایی را به شما ارائه دارد که برای برند تان بسیار مهم و ضروری است، هم چنین باعث می شود تا به اطمینان برسید که این ارزش ها برای شرکت شما هم عملی می شوند یا خیر.

شما نباید به طور کامل به کپی کردن بپردازید، اما شما می تواند ایده هایی را از آن ها کسب کنید و به نفع خود آن ها را به کار گیرید. برای مثال، شرکت هایی بسیاری به APPLE برای تاکید بر منحصر به فرد و متمایز بودن خود استفاده می کنند.

5 ویژگی که اعضای تیم و یا تجارت شما می توانند در توضیح برند تان به کار ببرند، چیست؟

چگونه اعضای تیم تجای شما می توانند برندتان را درک کنند؟ چه تعداد از آن ها دیدگاه ها و نظریات برند تان را می شناسند؟ درک و ادراک آن ها درباره تجارت تان گاها بسیار متفاوت تر از درک خودتان می باشد، و گاهی می توانند ایده هایی را به شما ارائه دارند که شما هرگز به آن ها فکر نمی کردید.

دریابید که اعضای تیم تجاری شما هم اکنون و در وضعیت فعلی شرکت تان چه مواردی را مشاهده می کنند. اعلام کنید که یک بررسی برای شرکت راه می اندازید و آن ها را به ملاقاتی دعوت کنید تا همه گرد هم جمع شوند. BRAINSTORM یا ارائه نظراتی را انجام دهید و ویژگی هایی که اکثریت اعضای تیم تجاری در شرکت تان می بینند را گرد هم آورید.

سعی کنید با لیستی از صفت های بحث برانگیز شروع کنید و از آن ها پرسش هایی را به عمل برسانید تا مشخص کنید که در هر گروه از چه صفتی برای توضیح برندتان به کار می رود و بهترین تناسب را با تجارت تان دارند. برخی مثال ها می توانند رسمی و برخی دیگر غیر رسمی باشند، برخی می توانند جالب و برخی جدی باشند؛ و هم چنین برخی می توانند پایدار و بدون تغییر و برخی شخصی سازی شده به نظر بیایند.

در این شرایط، از خود بپرسید که 5 ویژگی که تمامی اعضای تیم تجاری شما در ارتباط با برندتان به صورت یکسان مشاهده می کنند، چیست. اگر وضع به این شکل نیست، یعنی صفت های یکسانی را از افراد به دست نمی آورید، حالا زمان این است که شروع به فکر کردن در ارتباط با تغییر این درک ها و ذهنیت ها کنید.

حس و حال برندتان به چه ترتیب است؟

حس و حال برند شما در مرکز و نقطه اصلی ارتباطات با مشتریان تان قرار می گیرد. این حس و حال مربوط به نحو صحبت کردن شما و ارتباط برقرار کردن شما با مخاطبین تان می باشد.

لحن و یا حس و حال برندتان را مشخص کنید که باعث می شود تا اعضای تیم تجاری شما به طور متناسب تری در مصاحبات، رسانه های اجتماعی، مقاله های وبلاگ و غیره عمل کنند.

چه لحن برند شما معتبر یا حاوی اطلاعات مفید، جالب یا جدی و غیره باشد، فرقی ندارد، لحن برند تان باید 100 درصد متناسب و صحیح با نحو فعالیت شما باشد. مشتریان بیشتر دوست دارند از شرکت هایی خرید کنند که توانسته اند با آن ها ارتباطات احساسی را برقرار سازند.

بهترین لحن را که با ویژگی ها و دیدگاه های برندتان مناسب است را برگزینید، و سپس آن را در تمامی جزئیات تیم تجاری تان اعمال کنید تا پایداری را در برند و تجارت خود به وجود آورید.

یافتن هویت برندتان ممکن است سخت باشد. اما در هر صورت مشخص کردن یک هویت برند پایدار و نگه داری از آن می تواند به ایجاد قدرت و انسجام در میان مشتریان و اعضای تیم تجاری تان کمک کند. به این ترتیب، نه تنها مشتریان می توانند اعتماد بیشتری در ارتباط با خرید کردن از محصولات و سرویس های تان به دست آورند، بلکه تیم شما نیز می توانند درک بهتری از دیدگاه ها و دلایل وجود شما کسب کنند.

بینش های بیشتری را در ارتباط با هویت برند تان می خواهید؟ آیا زمان این است که تجارت خود را دوباره برندسازی کنید؟ اگر نظر یا کامنتی در این زمینه دارید، ما را مطلع سازید. هم چنین در صورتی که در این زمینه تجربه های کمک کننده و سودمندی را در اختیار دارید، با ما به اشتراک بگذارید. مشتاقانه منتظر شنیدن از جانب شما می باشیم.

نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

نتیجه گرفتن از بک لینک
آی تی من
بازدید : 218
/ زمان : 14:25:

در یک کلمه باید گفت که طراحی تجربه کاربری بسیار پیچیده می باشد چرا تبدیل یک کاربر یا مخاطب سایت به یک مشتری واقعی و وفادار برای کسب وکار ازطریق طراحی سایت ، بسیار پیچیده و سخت است. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

به طور کلی این مورد مجموعه ای از حرفه های مختلف مانند هنر، مهندسی، تحقیقات تجربی و مهارت های درونی هر فرد- که خود ترکیبی از مهارت های خلاقانه و فنی و تخصصی می باشد- را شامل می شود.

طراحان تجربه کاربری باید به تست کردن، طراحی کردن، ساختن، نوشتن و هر چیزی که مربوط به این موارد است و باعث رفع مشکل در پروژه می باشد، بپردازند.
چیزی که در این شغل بسیار اهمیت دارد این است که ساختن موارد ساده و واضح، بسیار کار سخت و دشواری می باشد.
علی رغم وجود پیچیدگی هایی که در طراحی تجربه کاربری در طراحی سایت وجود دارد، ما اغلب از یک معیار دیگری برای ارزیابی مزیت ها و اصول موجود در این زمینه استفاده می کنیم: میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی وب سایت ها. این مورد به درصد کاربرانی باز می گردد که همراه سایت شما می مانند تا بتوانند به اهداف خود دست یابند، حال این هدف خرید کردن باشد یا دانلود یک اپلیکیشن و یا حتی ثبت نام در یک رویداد، فرقی ندارد.
بارها و بارها ما درباره این معیار تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی صحبت کرده ایم که چگونه می تواند باعث موفقیت یک طراحی سایت شود. ما توسط این مورد بسیار مهم، یک پروسه و یا مسیر جستجو در وب سایت را به تجربه ای ختم می کنیم که بسیار لذت بخش است و هم برای سایت و هم برای مخاطبین منفعت های زیادی به همراه دارد.
خیلی از بازاریابان و طراحان وب سایت تمایل دارند تا آنالیزهای عمیق تر و بیشتری را روی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان انجام دهند و مراحلی که کاربر برای مشتری واقعی وب سایت شدن باید طی کند را دقیق تر بررسی کنند. این مراحل کاربران را به یک استراتژی جدید می رساند: بهینه سازی تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی سایت.

این تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی سایت به چه معنا است؟

تصور کنید که ساختمانی را می سازید. امنیت، پایداری و کیفیت کلی ساختاری که در حال به وجود آوردن آن می باشید بستگی به مصالحی دارد که استفاده می کنید. شما می توانید دیوارها، کف و سقف را آجر به آجر بسازید تا بتوانید یک ساختمان را سرپا نمایید. اما اگر در این میان از آجر ها و یا سایر مصالح ساختمانی ضعیفی استفاده کنید، قدمت ساختمانی خیلی به طول نمی انجامد.
این مثال می تواند تئوری که در پس این میکرو تعاملات تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت وجود دارد را مشخص سازد. شما تنها در این پروسه باید روی قدم های تدریجی در جستجوی کاربران تمرکز کنید تا بتوانید یک طراحی مهیج، کاربردی، جذاب و دعوت کننده را به وجود آورید که تجربه کاربری بسیار عالی را نیز به آن ها ارائه می دهد.
این میزان تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت به دو بخش تقسیم می شود: نقاط عطف موجود در پروسه جستجو در وب سایت و عملکرد های ثانویه.
نقاط عطف موجود در جستجوی کاربران به مراحلی باز می گردد که آن ها را مستقیم به هدف نهایی سایت می رساند:

این مورد معمولا در وب سایت های تجارت الکترونیک وجود دارد. در این جا تنها راه عملی شدن معیار تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت، خرید کردن از جانب کاربران می باشد.
عملکرد های ثانویه به طور مستقیم باعث نمی شوند تا کاربران به مشتریان سایت واقعی تبدیل شوند- آن ها عملکرد هایی را که می توانند به ترتیب و به تدریج باعث این امر شوند را برای کاربران توضیح می دهند. عملکردهای ثانویه به عنوان نشانه هایی عمل می کنند که واقعا یک کاربر به مشتری واقعی سایت تبدیل خواهد شد.
عملکرد های ثانویه می توانند به طور مثال اشتراک گذاری در رسانه ها اجتماعی که در وب سایت ها مشهود می باشد، در نظر گرفته شوند. نقاط عطف در جستجو کاربران را می توان مستقیم به میزان درآمد وب سایت ها نسبت داد. (به تصویر بالا توجه کنید).
هر دو این مورد توسط GOOGLE ANALYTIIC قابل بررسی و ارزیابی می باشند و می توانید با کمک نتایج به دست آمده از این آنالیز ها، تجربه کاربری با کیفیتی را به کاربران سایت خود ارائه دهید.
طراحان وب سایت باید تست ها مختلفی را پشت سر بگذارند تا از انتخاب صحیح مراحل و بخش هایی که در مسیر تبدیل کردن کاربران به مشتریان وب سایت وجود دارد و از کاربردی بدون آن ها اطمینان حاصل کنند.
شاید این میزان تبدیل کاربران به مشتریان اصلی بسیار مزیت داشته باشد، اما مضراتی را نیز به همراه دارد، بهینه سازی کردن سیستم تنها بر اساس آن ها می تواند نتایج گران بار و جبران ناپذیری را به وجود آورد.

مشکلی که در این زمینه وجود دارد
برخی شرکت ها تنها رو این عوامل تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت تمرکز دارند که دقیقا نتیجه معکوسی را برای آن ها به دنبال دارد. اگر بیش از حد روی این موارد دقت شود، وب سایت و صاحبان آن ها به بیراهه می روند.
به مثالی که در این زمینه توسط کارشناس بازاریابی به نام CHRIS GOWARD آورده شده است، نگاه کنید که نشان دهنده شرکتی است که تصمیم دارد تا تست A/B را روی صفحه هوم سایت خود اجرا کند. بر اساس توجه به بهینه سازی میکرو تعاملاتی که باعث تبدیل کاربران به مشتریان وب سایت می شود، شرکت نقاط عطفی را در این مسیر مشخص می کند:
خیلی از پروسه ها تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت به این سادگی نمی باشند، اما این مورد برای هدف و منظور ما کافی است. طراحان سعی داشتند تا صفحه دانلود را به عنوان میکرو تعاملات تبدیل کاربران به مشتریان در نظر بگیرند. آن ها می خواستند تا صفحه دوم سایت را به گونه ای بسازند که کاربران ترغیب به بازدید صفحه دانلود شوند.
همان طور که از نتایج تست مشخص می باشد گروه C تمایل بیشتری داشتند تا از صفحه هوم سایت به صفحه دانلود بروند.
همان طور که این تست را ادامه می دهیم می بینیم که نتایج فرق کرده است. نتیجه تمامی این موارد این می باشد که میزان جذب کردن بازدیدکنندگان به صفحه دانلود از صفحه اصلی سایت بستگی به بهینه سازی میکرو تعاملات تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت دارد که در این گزارش گروه B می باشد.

بهترین معیار را بیابید

هیچ کدام از موارد گفته شده در این مقاله به این معنا نمی باشد که نباید روی میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت نظارت و کنترل داشته باشید. این را نیز همواره به یاد داشته باشید که زیاده روی روی این مورد نمی تواند اجرای وب سایت را ارتقاء دهد.
خیلی از طراحان تجربه کاربری پیشنهاد می کنند که روی تعاملات ساده ای برای تبدیل کاربران به مشتریان تمرکز داشته باشد و بیشتر روی بهینه سازی معیارهای بلند مدت تمرکز کنید- مانند اشتراک نامه ها که بیشتر از X هفته قدمت خواهند داشت.
در این جا هیچ جواب صحیح و فرمول همیشگی وجود ندارد که به شما بگوید که با چه معیاری باید وب سایت تان را بهینه سازی کنید.
از جایی که بسیار تاکید می شود تا روی داده های حاصل از آنالیزهای تعاملات تبدیل کاربران به مشتریان سایت نظارت و کنترل شود، به یاد داشته باشید که اهداف بلند تر و والاتری در ذهن خود بپرورانید تا بتوانید طراحی تجربه کاربری را در سایت خود به وجود آورید که سایت را ارتقاء می دهد و می تواند به نفع کاربران و تجارت موجود در وب سایت باشد.

نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

الکامپ ۹۷ : در الکامپ امسال چه گذشت + گزارش تصویری

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 366
  • بازدید کلی : 1153
  • کدهای اختصاصی